• Dansk

Nyhedsbrev

« Tilbage

Tilmeld nyhedsbrev


Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Parat til nye udfordringer

Tidligere i år har vi gennemført en kundetilfredshedsundersøgelse, som har givet os værdifulde input. Generelt var resultatet meget positivt. De kunder, der har deltaget svarer samstemmende, at de er meget tilfredse med produktkvalitet, leveringsperformance samt måden forespørgsler håndteres på. Desuden er Styropack deres foretrukne leverandør.

 

I forlængelse af undersøgelsen har vi igangsat en leadtime proces, der effektivisere projektgennemførelsen, og gøre at vores kunder reaktion på forespørgsler, ordrer og reklamationer.

 

Vi siger alle, der har deltaget i kundeundersøgelsen mange tak for indsatsen. Det betyder meget for os, at I har taget Jer tid til det.

 

Nye salgsteams med gamle kendinge er klar


Salgsafdelingen er blevet styrket såvel internt som eksternt. Samtidig er vi nu organiseret i fire teams. Det betyder, at du som kunde vil opleve kun at have en kontaktperson. Endvidere vil hele teamet supporte dig i tæt samarbejde.

 

Alle i det enkelte team kender teamets kunder og deres projekter til bunds. Med de nye teams sikrer vi den bedste kvalitet i samarbejdet mellem salgs- og udviklingsafdelingen. Så fokus holdes på det specifikke projekt til gavn for kunderne.

 

Viden og know-how bliver stadig delt på tværs af teams og naturligvis med udviklingsafdelingen.

 

De fire teams ser således ud:

 

salgsteams_06_2015

 

 

Internetemballage, der genbruges – det er sund fornuft


Familievirksomheden Guldsmedgaard sælger aftensmåltider via deres hjemmeside. Disse leveres til døren, og selvsagt er logistik og emballage afgørende.

 

Guldsmedgaard har i samarbejde med Styropack udviklet en emballage, der sikrer friskhed og samtidig kan genbruges. Du kan læse mere om dette i casen her.